Nuffnang

Sunday, January 30, 2011

Teen-a-gers

Salam 1 Malaysia semua!!

Blog lama aku da kena hack...
Ntah sapa la yang pandai sangat hack blog aku tu.
Dalam tu bukan ada apa sgt pun..
Terpaksa juga la aku buat blog baru.

So, jgn heran la kalau blog aku ni kosong. Tak ada apa sgt.
Blogging pun jarang jgk la.
Line internet takde.
Tggu la aku kaya sket, aku langgan broadband,
baru leh update selalu. Ye tak?
Maka, doakan la aku kaya ek?? Hahahaha!!

Blog ni aku create bukan untuk serius dlm berlogging.
Dedicated to all my friends yang rindu nak dgr aku bercerita.

Dan yang nak tumpang sekaki baca blog aku ni, dipersilakan.
So, jgn komplen kalau blog ni kosong je...
Xda bling-bling mcm blog org lain..
template pun cikai je....
Nuffnang pun xda...hahaha!!
Tggu la aku ada banyak masa sket, aku upgrade blog ni ek??
Biasa la...blog baru lagi.

Tajuk aku letak tu pasal teenagers kalau korang perasan.
Perghhh!!! Saat ni la yang paling best wa cakap lu!
Zaman kemuncak dan zaman kegemilangan.
Masa ni la Hang Tuah jadi pahlawan full power.
Masa ni la Tun Dr Mahathir pada tahap kehenseman tertinggi.
Masa ni jugak la korang akan rasa macho dan stylo.

Ye la, kalau dah tua mana macho lagi...hensem pun kurang...tenaga pun da alang-alang...
Betul ler aku cakap zaman ni kita kat kemuncak.
Macam aku ni dah rasa tua pun ader gak.
Padahal umo baru nak cecah 21 tahun.
hhooooo....mcm mimpi beb...
Aku tak caya umo aku dah cecah 20.
Jadi, hidup ni pun x lama je lagi..
Korang perasan x???


Ni la stage remaja. Transition untuk kita menerjah ke alam dewasa.
Masa ni, korang buat la apa korang suka. Asalkan korang tak tau malu.
Hahahaha!!!
Ye la, mak ayah da tak control kita lagi.
Tak heran beb, ramai yang tergelincir kat stage ni.
Orang asli cakap "Culture Shock"

Tapi yang best, zaman ni kita jadi creative!
Macam-macam hobi kita buat.
Macam-macam fasyen kita pakai.
Macam-macam jenis muzik kita layan.
Macam-macam game kita try.
Ni la yang aku nak kongsi.
Makin hari, makin banyak hobi baru muncul.
Next post, aku nak share hobi aku kat korang semua.
Hahahaha!! Macam2 aku try wooo!!
Make my life colourful and wonderful!

See you all again next post!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...