Nuffnang

Wednesday, August 10, 2011

My first wordless Wadnesday..




13 comments:

  1. Ini confirm barang yg ilang ekoran kereta dipecah..hehehe..sabor2

    ReplyDelete
  2. Masa kecik dulu teringin gila nak ada benda ni sepasang... tapi sampai sekarang tak pernah dapat try pun hahaha..

    ReplyDelete
  3. smartnye smartnye, tak pernah ade, mcm besst je nak main...

    ko nye dah hilang kene rompak kan, mesti ko rindu kan

    ReplyDelete
  4. kecik2 dulu, selalu berangan nak main rollerblade ni, dan sampai sekarang xpernah dapat.. huhu... ada tak sesape kat sini nak belikan utk kte? hehehe...

    ReplyDelete
  5. alala. kesianyyeee. takpe, tabahkan hati ye. kumpul duit lagiiikkk.

    ReplyDelete
  6. thanks all..;) Ekmal, ni jenama XSJADO. Baru lg nih. Kira nak beli la satu...:)

    ReplyDelete
  7. ni mesti yg harge ribu riban yg dah hilang tu..ade duit beli balik laa..hehe

    ReplyDelete
  8. alahai..nie ke yg hilang tue?sabar ye..

    ReplyDelete
  9. dari kecik sampai tua bangka, xreti2 nak maen benda nie..:p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...